В САЩ веригата ресторанти за бързо хранене "Бъргър Кинг" обяви, че пуска из цялата страна, но за кратък период от време, новия си продукт - мелба с... бекон. Тази изненадваща комбинация спечели голям успех в щата Тенеси, а сега ще гони почитатели и в другите части на страната.
Полицията в Лондон от съображения за сигурност взриви автомобил, паркиран неправилно в центъра на британската столица. Колата била собственост на Ним Хюсеин Рази, жител на Нюкасъл.
Наближава краят на епохата ".com". Скоро светът ще използва суфикси от типа ".music", ".miami" и ".insurance". Това съобщи органът, управляващ интернет домейните, който разглежда близо 2 хиляди предложения за нови адреси, предаде БГНЕС. Базираната в Съединените щати Интернет корпорация за присвоени ...
Мъжете смятат, че женското тяло не е място за мастилено творчество, показва ново проучване, предаде БГНЕС. Преди време татуировката се считаше за табу. Ситуацията в момента се е променила радикално почти няма момиче, което да няма китайски йероглиф на кръста или цвете на китката.
Лятото е истинското време за всички свободни дами. Релаксираща атмосфера, отдих на далечни места, където почти никой не ви познава.... това обаче може да е и повод за голяма грешка и разбито сърце. Летните приключения са със срок на годност - от една вечер до три месеца, напомня БГНЕС.
Пътят към сърцето на една жена минава през... цветята, показва ново проучване, според което, ако искате да впечатлите една жена, купете й цветя. Интересно е, че жените не държат цветята да са купени. Дори се трогват много повече, ако са набрани... тайно от някоя градина.
Социалните мрежи почти напълно заместиха поздравителните картички като начин на общуване между хората, показва ново проучване във Великобритания.
Освен шарените маникюри, дрехи и аксесоари, това лято са модерни и миглите в неонови цветове. В разгара на юни, когато температурите се покачват всеки ден, се възроди и модата на ярките нюанси и то не само в облеклото и аксесоарите, но и в козметиката.
Потребителите на мобилни телефони са по-големи егоисти от запалените по социалните мрежи, показва ново проучване на млади мъже и жени на възраст от около 20 години. Мобилните телефони подтикват към егоистично поведение.
Оказва се, че нова мода е завладяла сърцата на дамите, които обичат да пазаруват. Вече една на всеки осем жени купува дреха от магазин за специален повод и след това я връща, показва ново проучване.